Indmeldelse
Hvordan melder jeg mig til?
Måden, man tilmelder sig et hold på, er præcis den samme fremgangsmåde, som hvis man ønsker at tilmelde sig en prøvetime. Så når I først har lært denne metode, så er det ens for alle holdene. Man skal starte med at "oprette en profil". Herefter skal I vælge det hold, som I ønsker at tilmelde jer. Så får I tre valgmuligheder til betaling. Herefter skal I så vælge enten "engangsbeløb" eller "ratebetaling", hvorefter I bliver ført videre til næste stadie, som er vores betalingsgate til betaling. I vil herefter modtage en bekræftelse på mail, samt at holdet nu vil fremgå inde på jeres profil. 
Ratebetaling?
Vi tilbyder, at du kan dele din betaling for kontingent i tre lige store dele. Den første betaling sker ved indmeldelse, mens den anden ratebetaling vil være 1/11 og den sidste ratebetaling er 1/2.
Er priserne ens for alle hold? Nej, priserne er ikke ens. Vi arbejder med en anderledes model, hvor vi arbejder efter en dynamisk prismodel. Det minder en del om det, som I måske kender fra flybranchen, hvor en flyrejse om torsdagen måske afviger fra prisen, hvis man ønsker at rejse om tirsdagen eller prisen på hvert sæde kan variere. Men alle priserne hos os bliver holdt konstante hele sæsonen
Får man rabat ved tilmelding af flere hold? Ja, for at fejre afslutningen på vores 5. sæson, giver vi dig en enestående mulighed: I næste sæson er dit 5. hold Gratis. Når du tilmelder dig fem hold på vores hjemmeside, kan du få det billigste hold gratis. For at benytte dig af dette tilbud, skal du sende en mail til info@shinedancecompany.dk efter tilmelding. Refusionen vil blive behandlet manuelt.
Ændrer priserne sig i løbet af sæsonen? Nej, vi arbejder ikke med løbende nedsættelse af kontingentprisen som udgangspunkt. Det gør vi ikke af flere årsager, men den primære årsag er, at vi gerne vil tilgodese de elever, som tilmelder sig i starten af sæsonen med den laveste mulige gennemsnitspris pr. lektion. Det gør vi blandt andet fordi at det er i starten af sæsonen, at vi afgører hvilke hold, som vi gerne vil fortsætte med resten af sæsonen, da vi kan lukke et hold ned, såfremt der ikke er nok tilmeldte. 
ShineHusets 5 regler
ShineHusets regler Vi har ikke så mange regler heroppe, men vi har lige 5 grundprincipper, som vi håber, at I vil være med til at overholde. Som elev og pårørende skal dette være med til at skabe en positiv - og tryg danseoplevelse for alleSåfremt man gentagende gange ikke overholder disse regler, kan det medføre udmeldelse.  Dette gælder både fysisk og online.
1.Beklædning Som elev skal man være iført rent indendørs træningstøj og rent indendørs fodtøj og sålen må ikke kunne lave farvede gummi-afmærkninger eller andre afmærkninger.
2. Ophold i dansesalene Det er kun tilladt at opholde sig i en af vores dansesale i forbindelse med egen undervisning. Derudover må musikanlæggene kun benyttes af personalet. 
3. Adfærd Vi ønsker, at alle skal have en god oplevelse, når de danser heroppe hos os. Derfor forventer vi en positiv omgangstone, hvor vores elever udviser respekt for og tager hensyn til hinanden. Vi accepterer ikke adfærd i vores Shinehuse, der kan opfattes som krænkende eller respektløs. Personalets anvisning skal til enhver tid følges. 
4. Undervisningsparathed Da vores undervisningslektioner ofte er på 45-60 min, er det vigtigt, at vi bruger tiden effektivt. Så hvis man har problemer med at følge en danselæreres anvisninger, når der bliver kommunikeret eller har behov for at have en pårørende med inde i selve dansesalen, så skal man vente med at starte til dans heroppe, til man er mere tryg ved dette. Det forventes nemlig, at alle elever er i stand til dette på egen hånd.
5. Rusmidler Rygning inkl. e-cigaretter er ikke tilladt i vores Shinehuse. Du må ikke opholde dig i et af vores shinehuse, hvis du er påvirket af alkohol eller narkotika.
Opsigelse
Hvad er reglerne for opsigelse af kontingent? Du kan læse meget mere om vores handelsbetingelser på hjemmesiden under "betingelser". Disse skal der også aktivt tages stilling til, inden at man kan betale for et kontingent. 
Hvordan opsiger jeg mit kontingent?  Det kan du gøre via vores hjemmeside under fanen "Udmeldelse", hvor man så udfylder en udmeldelsesformular. Det er den eneste gyldige metode, som vi accepterer. Det vil sige, at man som elev ikke blot kan fortælle ens instruktør, at man ønsker at stoppe.

Prøvetime
Hvordan booker jeg mig en prøvetime? Måden, man tilmelder sig en prøvetime på, er præcis den samme fremgangsmåde, som hvis du senere ønsker at tilmelde dig et hold i fremtiden. Så har du først lært denne metode, så er det ens for alle holdene. Man starter med at "oprette en profil", såfremt man ikke allerede har en profil. Herefter skal du vælge det hold, som du ønsker at prve af. Så får du tre muligheder for "betalingsmåder". Her skal du så vælge den sidste mulighed, nemlig "Prøvetime". Så vil du blive ført videre til det sidste stadie, hvor du nu får mulighed for at vælge hvilken dag, som du ønsker at prøve dit ønskede hold af på
Kan jeg blot møde frem til en prøvetime uden at have booket på forhånd? Nej, det kan du desværre ikke som elev. Man skal have booket en prøvetime på forhånd, da vi på den måde er orienteret omkring, hvem som er heroppe i tilfælde af fx. brand. Derudover undgår vi også, at du kommer til at gå forgæves, såfremt at det hold, som du ønsker at prøve af, allerede er fuldt booket.
Hvad koster det at booke en prøvetime? Det er ganske gratis at booke en prøvetime hos os. Så hvis man ønsker at prøve lidt forskellige hold af, så er der også mulighed for dette gratis, da man kan booke en gratis prøvetime på alle ledige hold (undtagen hold, hvor der kræves audition)
Er jeg garanteret en plads efterfølgende, hvis jeg tilmelder mig en prøvetime? Nej, det er du desværre ikke. Som elev er du udelukkende kun sikret dig en plads ved tilmelding, hvor vi arbejder efter et først-til-mølle princip. Så du, som elev, kan komme ud for, at du har booket en gratis prøvetime og i mellemtiden op til denne undervisningsgang, så er holdet blevet udsolgt. Så vil vi aflyse alle prøvetimebookinger, da der nu ikke er mulighed for efterfølgende tilmelding mere.  
Kan jeg ændre min prøvetime booking til en anden undervisningsgang? Ja, det kan du sagtens, hvis du nu er forhindret i at møde frem. Så skal du blot skrive en mail til os med den ønskede dato, som du ønsker at komme til prøvetime på.
Hold i dag

Instagram